Sahel Travel

تور و گردشگری

Sahel Travel

تور و گردشگری

  • ۰
  • ۰

تور دبی

چرا تور دبی؟

تور دبی یک از پر هیجان‌ترین تورها در میان کودکان و جوانان است، البته به این معنی نیست که برای بزرگسالان مناسب نیست.
تور دبی به یکی از تورهای عجایب معروف است، وجود جاذبه‌های گردشگری و تفریحات هیجان‌انگیز در دبی تنها بخشی از هیجان تور دبی می‌باشد. دبی به داشتن آسمان‌ خراش‌های مدرن و داشتن بهترین و مدرن‌ترین هتل‌های جهان معروف است که از گوشه و کنار جهان به این شهر سفر می‌کنند.مسافران تور دبی اگر قصد سفر به دبی را دارید هر چه زودتر اقدام کنید چون دبی در یک منطقه‌ی کویری و گرمسیری قرار گرفته و بهترین زمان سفر به این شهر در فصول سرد سال و قبل از شروع گرما می‌باشد.
البته وجود امکانات مدرن در این شهر باعث شده که تورهای دبی در فصل گرما هم طرفداران خود را داشته باشد. در ادامه تعدادی از جاذبه‌های گردشگری دبی را که بسیار معروف هستنند را معرفی می‌کنیم تا در تور دبی لذت سفر به شهر آسمان‌خراش‌ها را بچشید.

معرفی معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی

برج خلیفه

برج خلیفه، یکی از بلندترین دست‌سازه‌های دبی است که هم امکانات تفریحی دارد و هم به عنوان یک متجمع تجاری از آن استفاده می‌کنند. این برج برای عکاسان و کسانی که دوست دارند یک عکس حرفه‌ای داشته باشند مکان عالی است.

برج العرب

برج العرب یکی از هتل‌های ساحلی معروف در دبی است. که مسافران تور دبی حتما از این جاذبه ‌گردشگری دبی دیدن می‌کنند و در ساحل زیبا و درخشانش شنا می‌کنند و تنی به آب می‌زنند. شما می‌توانید در شب‌های دبی در بهترین رستوران دبی که در برج العرب است خود را مهمان یک غذای فوق‌االعاده کنید!

آکواریوم دبی

قمست هیجان‌انگیز و فراموش شدنی تور دبی سفر به دل اقیانوس است. آکواریوم تفریحی دبی یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی می‌باشد که در آن می‌توانید صدها نوع آبزی را ببینید. غواصی و قایق‌سواری در این مجکوع را هر گز فراموش نکنید.
از دیگر تفریحات تور دبی که جزئی از جاذبه‌های گردشگری دبی هم محسوب می‌شود سافاری است که باید یک روز کامل از تور دبی  خود را به آن اختصاص دهید. البته آبنمای دبی، مسجد شیخ زاید ابوظبی و پارک آبی وایلد وادی دبی و پیست اسکی هم جزئی از  جاذبه‌های گردشگری معروف دبی هستند. امیدواریم سفری زیبا و فراموش نشدنی به دبی را داشته باشید و از مکان‌های دیدنی دبی که برایتان معرفی کردیم دیدن کنید.

  • ۹۸/۰۳/۱۱
  • Sahel Travel

تور

تور خارجی

تور دبی

دبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی