Sahel Travel

تور و گردشگری

Sahel Travel

تور و گردشگری

  • ۰
  • ۰

تور سنگاپور

چرا تور سنگاپور؟
سنگاپور شهری سرشار از فعالیت‌‌ها و دیدنی‌های جذاب است که هر ساله به تعداد گردشگران این شهر افزوده می‌شود. تقریبا همه‌ی مسافران تور سنگاپور تصویر نماد شهر یعنی مجسمه مرلیون را خواهند دید و شاید این مجسمه اولین جاذبه‌ی گردشگری تور سنگاپور باشد. مسافران و گردشگران با رزرو تور سنگاپور قدم به جزیره‌ای زیبا و فوق‌العاده می‌گذارند که دارای تعداد بیشماری جاذبه گردشگری است. در ادامه تعدادی از جاذبه‌های گردشگری سنگاپور را معرفی می‌کنیم تا با دیدن آن‌ها، سفری خاطره‌انگیز از سنگاپور برایتان باقی‌بماند.
معرفی جاذبه‌های گردشگری سنگاپور

تفرجگاه ساحلی شن‌های خلیج
این تفرجگاه در میان مسافران تور سنگاپور هم با عنوان نماد شهر و  معروف‌ترین جاذبه گردشگری سنگاپور یاد می‌شود. مجموعه‌ای بزرگ که با عنوان هتل، رستوران و ...  از مسافران تور سنگاپور پذیرایی می‌کند.

باغ‌های خلیج
از زیباترین جاذبه‌های گردشگری سنگاپور که برای مسافران تور سنگاپور همانند یک رویا کارتونی می‌باشد، بازدید از باغ‌های خلیج می‌باشد. این باغ گرمسیری یک دیدنی زیبا از سنگاپور است که به هیچ عنوان نباید آن را ازدست دهید.
اسکله کلارک
اسکله کلارک بخش دیگری از گذشته سنگاپور است که هنوز هم یک محل شناخته شده میان مسافران تور سنگاپور است. این اسکله یکی از چندین جاذبه‌ گردشگری سنگاپور است که در دهانه رودخانه سنگاپور قرار دارد و مکانی پر از هیجان در شب‌های سنگاپور به حساب می‌آید.
علاوه بر تمامی جاذ‌به‌های گردشگری سنگاپور که به اختصار برایتان معرفی کردیم: جاده ارچارد، ارکید سنگاپور، چرخ و فلک فلایر که بزرگترین چرخ و فلک جهان است، سنتوزا و دنیای زیر آب، باغ های گیاه شناسی "Bukit Timah" ، معبد بودا در محله چینی‌ها و باغ وحش سنگاپور از دیگر دیدنی‌های سنگاپور هستند. البته اگر از مردم سنگاپور سوال کنید حتما مراکز خرید سنگاپور را به عنوان بخشی از جاذبه‌های گردشگری سنگاپور معرفی می‌کنند. ساحل شنی درخشان برایتان لحظاتی خوش در سفر به سنگاپور آرزو دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی