Sahel Travel

تور و گردشگری

Sahel Travel

تور و گردشگری

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تور اندونزی

چرا تور اندونزی ؟

تور اندوزی یکی از پرماجراجوترین تورهایی است که می‌توان از آن یاد کرد. اگر قصد سفر به اندوزی را  دارید هم اکنون وقت آن رسیده تا به دل یکی از زیباترین و معروف‌ترین مجمع‌الجزایر جهان سفر کنید؛ چرا که بهترین زمان سفر به اندوزی در فصل بهار به خصوص ماه‌های اردیبهشت تا شهریور است. تور اندونزی در فصل سبز بهار می‌تواند یکی از سفرهای به یادماندنی شما با ساحل شنی درخشان باشد. برای آنکه از تور اندونزی خود لذت ببرید باید شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های گردشگری اندونزی را بشناسید و از آن‌ها دیدن کنید؛ در ادامه این مطلب همراه ساحل شنی درخشان باشید تا تعدادی از جاذبه‌های گردشگری اندونزی را به شما معرفی کنیم:

معرفی بهترین جاذبه‌های گردشگری اندونزی

ساحل Seminyak بالی

همانطور که می‌دانید از معروف‌ترین تورهای اندونزی، تور بالی است که تعداد بیشماری از مسافران به علت زیبایی سواحل درخشان، لوکس بودن هتل‌هایش و تفریحات شبانه‌اش این مقصد پرهیاهو را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. در سفر خود به بالی میتوانید یکی از جاذبه‌های گردشگری اندونزی که بی‌همتا است را نظارگر باشید که با نام ساحل Seminyak شناخته شده است. این ساحل زیبا و درخشان در جنوب بالی واقع شده است.

معبد اولاواتو بالی Uluwatu Templet

اندونزی یکی از معروف‌ترین کشورهای گردش‌پذیر است که بخاطر جاذبه‌های گردشگری و  تاریخی‌اش بسیار محبوب است. از جمله معروف‌ترین بنای تاریخی این مقصد معبد اولاواتو بالی است که معماری آن باعث شگفتی و حیرت جهانیان شده است. وجود جنگل‌های سرسبز و حلقه‌ای از کوه‌های آتش فشان در اطراف این معبد تاریخی  زیباییش را دو چندان کرده است.
جزایر گیلی، پارک تانجانگ پوتینگو، معبد بوروبودور،بوکیت لاوانگ، پارک ملی برومو تنگر سیمرو و جزیره فلورس از دیگر معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری اندونزی بشمار می‌آیند که بنا به گفته مسافران تور اندونزی باید از آن‌ها دیدن کرد تا سفری هیجان‌انگیز و پر ماجرا را تجربه کرده باشید.