Sahel Travel

تور و گردشگری

Sahel Travel

تور و گردشگری

  • ۰
  • ۰

تور روسیه

چرا تور روسیه؟

سفر به روسیه و رزرو تور رسیه یعنی سفر به کشور تزارها و پهناورترین کشور جهان. 

اگر به به دیدن مکان‌های تاریخی و معماری منحصربه فرد علاقمند هستید، همین حالا چمدانتان را ببندید آماده‌ی سفر به دل تاریخ و هنر معماری یعنی روسیه شوید. مسکو و سنت‌پترزبورگ دو شهر معروف روسیه  هستند که قدمت، شکوه و عظمتشان زبان زد تمام جهان است. جاذبه‌های گردشگری روسیه به قدری زیاد است که حتی تور روسیه‌ی هقت روزه هم زمان کمی است تا از زیبایی‌های این سرزمین دیدن کنید.

برای مسافران علاقمند به رزرو تور روسیه باید یادآور شویم که برای سفر به روسیه دیگر نیاز به ویزا ندارید و طبق روابط بین‌المللی می‌توانید به راحتی به روسیه، این کشور پهناور سفر کنید. همچنین،باید به مسافران تور روسیه گوش‌زد کنیم که کشور روسیه در منطقه سردسیری واقع شده است به همین دلیل بهترین زمان سفر با تور روسیه در فصول گرم سال یعنی تابستان است به خصوص ماه مرداد ماه که بهترین زمان سفر به روسیه است. حالا در ادامه این مطلب تعداد از مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری روسیه را معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین جاذبه‌های گردشگری روسیه

کرملین قلب تپنده ی مسکو

کاخ کرملین معروف‌ترین جاذبه‌ی گردشگری روسیه است که در مسکو واقع شده است و به عنوان نماد پایتخت کشور روسیه شهرت دارد. زیبایی این کاخ به قدری است که هیچکدام از مسافران تور روسیه از دیدن این بنا چشم پوشی نمی‌کنند و در اولین فرصت به بازدید از این کاخ می‌روند.

کلیسای ناجی در خون

یکی دیگر از جاذبه‌های ‌گردشگری روسیه که طرفداران زیادی دارد، در خیابان نوسکی پروسپکتِ شهر رنگارنگ سنت پترزبورگ واقع شده است. این کلیسا با گنبدی زیبا و پیازی رنگش باعث حیرت همه‌ی مسافران تور روسیه می‌شود که چگونه قرن‌ها پیش بدون هیچ امکاناتی این شکوه بنا شده است.

 از دیگر جاذبه‌های گردشگری روسیه می‌توان به: کلیسای جامع سنت باسیل با معماری بینظیر و گنبد زیبایش، میدان سرخ مسکو یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری روسیه و نماد این شهر، کلیسای جامع سنت ایزاک با گنبد طلایی‌اش در سنت پترزبورگ، تئاتر مارینسکی مشهورترین سالن‌های باله و اپرای جهان اشاره کرد که از جمله بهترین و معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری روسیه محسوب می‌شوند. امید است که در مدت زمان سفر خود به روسیه بهترین لحظات را سپری کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی